.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صف آرايي‌هاي جدید انتخاباتي در گیلان
یک نماینده مجلس با اشاره به آغاز فعاليت انتخابات مجلس نهم در محافل سياسي، گفت: جريان اصولگرايي در گيلان حضور قدرتمندانه داشته و صف آرايي‌هاي انتخاباتي براي انتخابات مجلس نهم در ...
صف آرايي‌هاي جدید انتخاباتي در گیلان

نماينده مردم رشت در مجلس گفت: صف آرايي‌هاي انتخاباتي براي انتخابات مجلس نهم در حال شكل‌گيري است.

جبار كوچكي‌نژاد در گردهمايي اصولگرايان اين شهر با اشاره به تخصيص 145 ميليارد تومان اعتبار بانك جهاني براي جمع‌آوري فاضلاب رشت و انزلي اظهار داشت: 70 ميليارد تومان اين مبلغ به بانك جهاني برگشت داده شد.
كوچكي‌نژاد عدم اجراي پروژه فاضلاب رشت را فاجعه ديگري در اين شهر خواند و تصريح كرد: فرصت اين پروژه از سال 2005 تا 2010 بوده كه مديريت اجرايي نتوانست 145 ميليارد تومان در اين مدت را هزينه كند و طرح ديگر در بانك جهاني تمديد نمي‌شود و زمان را از دست داديم.

نماينده مردم رشت در مجلس در ادامه به جريان اصولگرايي در كشور اشاره كرد و گفت: جريان اصولگرايي در گيلان حضور قدرتمندانه داشته است.

كوچكي‌نژاد از آغاز فعاليت انتخابات مجلس نهم در محافل سياسي كشور خبر داد و خاطرنشان كرد: صف‌آرايي جريان‌ها در حال شكل‌گيري است.

نماينده مردم رشت در مجلس با تأكيد بر اينكه داخل جريان اصولگرايي يقيناً يك‌سري پالايش‌ها نياز است، بيان داشت: اين امر را نخبگان سياسي انجام مي‌دهند.

وي جامعه مدرسين را به عنوان يكي از استوانه‌هاي زلال و شفاف جريان اصولگرايي دانست و تصريح كرد: جامعه روحانيت و بسياري از احزاب، تشكل‌ها و شخصيت‌هاي سياسي در اين‌باره تلاش مي‌كنند.

كوچكي‌نژاد با اشاره به تشكيل گروه 30 نفره توسط رئيس جمهور، افزود: آقايان لاريجاني، حداد عادل و عسكر‌اولادي به عنوان داور بر اين موضوع نظارت دارند كه از چهره‌هاي شاخص و پخته جريان‌هاي سياسي كشور هستند.

نماينده مردم رشت در مجلس خاطرنشان كرد: جريان نفاق فكر مي‌كند مي‌تواند عرصه را از اين جريان بگيرد اما هوشياري نيروهاي اصولگرا، متدين، انقلابي و هميشه در صحنه به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهند جريان اصولگرا با شكست مواجه شود.

وي به هدفمندي يارانه‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: يكي از بحث‌هاي جدي جامعه هدفمند كردن يارانه‌هاست و هر كس به نحوي اين بحث را تحليل مي‌كند.

كوچكي‌نژاد وظيفه دستگاه‌هاي فرهنگي و رسانه‌ها را اطلاع‌رساني دقيق و صحيح به مردم اعلام كرد و گفت: يك كار بزرگ اقتصادي در كشور آغاز شده و مسئولان اجرايي بايد دقت‌هاي لازم را داشته باشند.

نماينده مردم رشت در مجلس با اشاره به حضور وزراي اقتصادي در مجلس، بيان داشت: نگراني‌هاي مجلس شوراي اسلامي به وزراي ذيربط بيان شد و وزرا توضيحاتي را ارائه كردند.

وي قانون هدفمندي يارانه‌ها را بسيار منعطف عنوان كرد و افزود: مجلس شوراي اسلامي حدود يك سال اين لايحه را مورد بررسي قرار داده است و براي آن كميسيون‌هاي تخصصي و ويژه تشكيل شد.

كوچكي‌نژاد با تأكيد بر اينكه مجلس در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها آمادگي هر گونه همكاري با دولت را دارد، اظهار داشت: دولت با آوردن طرح‌هاي سه فوريتي مي‌تواند بستر را براي حركت سريع‌تر اين طرح آماده كند.

نماينده مردم رشت در مجلس فرصت قانون هدفمندي يارانه‌ها را پنج سال دانست و تصريح كرد: دولت در اين مدت فرصت دارد يارانه‌ها را برداشته و به صورت هدفمند بين مردم تقسيم كند.

وي با اشاره به توزيع سالانه 110 هزار ميليارد تومان يارانه در كشور، خاطرنشان كرد: در سال نخست اجراي طرح به دولت مجوز 20 هزار ميليارد تومان داده شده است.

كوچكي‌نژاد گفت: دولت در تهيه اين طرح تلاش بسياري انجام داده و در حال حاضر روند درستي را پيگيري مي‌كند و همه بايد تلاش كنيم اين قانون بسيار سنگين اجرايي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1389
پس شما نماینده ها چه کار می کردید که این پول برگشت داده شد اصلا چه کسی این پول را برای گیلان جذب کرده بوده؟؟؟
نا شناس 2 دي 1389
اقای کوچکی نژاد حالا که استاندار به در خواستهات برای ادامه انتصاب افراد فامیلت در مناصب دولتی و ورزشی جواب منفی داده داری اسمون ریسمون بهم می بافی ؟؟ اون موقعی که اقای امینی را از مدیریت برکنار کردند یاد اصول و اصولگرایی نیفتادی مردم را احمق فرض نکن منتظر جواب دندان شکن مردم باش امینی از رشت کاندید میشه
نا شناس 2 دي 1389
حالمون از اید ادعاهای اصولگرایی انحصاری شما بهم می خوره فقط شما و داداش جابرت و 5 - 6 نفر افراد فامیلت اصولگرایی بابا !!
نا شناس 2 دي 1389
اصلا کی گفته این بودجه برگشت داده شده
نا شناس 2 دي 1389
برگشت پول اب و فاضلاب بانک جهانی از بی تدبیری مدیران استان گیلان است
نا شناس 2 دي 1389
کسانی باید از جریان اصولگرایی استان پالایش بشن که خودشون را به این جریان پاک و سالم و بی ادعا و پرتلاش تحمیل کرده اند با این اوصاف امثال تو در اولویتند
نا شناس 3 دي 1389
این اقایان می دانند دیگر رای نمی آورند حاضرند استاندار را برکنار کنند تا به مطامع خودشون برسند دیگر از جان این مردم مظلوم چه می خواهید رای را که گرفتید والله دیگه مردم چیزی ندارن به شما بدن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.